Unul dintre cele mai importante obiective interne ale companiilor de astazi este motivarea si pastrarea celor mai buni angajati.

Capacitatea de a face acest lucru va avea o influenta enorma asupra succesului si veniturilor dumneavoastra.

Ajutati-i pe noii angajati sa inceapa cu dreptul

Noul angajat ar trebui sa gaseasca pe masa de lucru un calculator pregatit cu parolele de acces si cu directoarele, si programele activate inca din prima dimmmineata. Puneti-i la indemâna o lista cu proiectele active si incercati sa ii dati o sarcina reala pe care sa o poata realiza. Angajatul ar trebui sa se simta ca si cand ar lucra aici de mai mult timp.
Atunci când noii angajati sunt introdusi in mod corect in mediul de lucru, acestia vor fi mai motivati si mai dedicati jobului si companiei. 


Satisfaceti cele trei nevoi speciale ale oamenilor

Oamenii isi doresc siguranta, confort si incredere la locul de munca. Daca reusiti sa satisfaceti aceasta nevoie, angajatul va fi loial.
Angajatul are nevoie de recunoastere, ceea ce consta in dorinta acestuia de a iesi in evidenta. Meritele trebuie recunoscute, iar daca aveti posibilitatea, faceti asta in mod oficial.

Oamenilor le place sentimental de apartenenta, vor sa lucreze intr-o echipa in care colaborarea sa fie punctul forte. Pana la urma, succesul unei companii consta in rezultatele bune ale echipei de angajati.

 Creati un mediu de lucru in care angajatii sa se simta bine

Prima dvs. sarcina in calitate de manager este sa creati conditii de munca excelente.
Cheia unei relatii de incredere sta in a permite oamenilor sa faca uneori greseli, fara a-i critica sau a-i face sa se simta prost. Când au loc asemenea situatii, cel mai bine este sa va concentrati asupra unei solutii sau asupra a ceea ce se poate face in legatura cu aceasta. Ajutati persoana respectiva sa invete o lectie din acea experienta, sa-si imbunatateasca abilitatile si sa câștige intelepciune in urma greselii facute.

Acordati-le angajatilor atentia dvs. totala

Progresul continuu al angajatilor este in atributiile managerului. Acesta trebuie sa isi cunoasca angajatii, atat partile positive cat si cele negative. Cunoasterea acestora vor ajuta I luarea deciziilor referitoare la avansari,
traininguri suplimentare si alte moduri de recompensare a unui lucru bine facut.

Ascultati-le dorintele si ideile, decideti care dintre ele pot fi aplicate si impartașiti-va propriile opinii.


 Motivati-va angajatii

Acordati recompense banesti angajatilor, acestea sunt un factor motivational extreme de mare pentru un progress continuu.
De asemenea,  oamenii se simt foarte motivati si de recunoasteri, laude, avansari, dobândirea unor responsabilitati mai mari si acordarea posibilitatii de a face ceva semnificativ.

Reduceti stresul angajatilor dvs.

Stresul angajatilor la locul de munca nu poate fi eliminat in totalitate, insa poate fi ameliorat daca angajatul isi cunoaste atributiile foarte bine sau daca este recompensat pe masura valorii sale. Un alt mod de a reduce stresul este sa le cumparati carti de calitate referitoare la perfectionarea personala, afaceri, marketing si comunicare. Acestea  nu numai ca includ informatii bune, ci sunt si niște factori motivationali foarte puternici

Strategii de motivare si pastrare a celor mai buni angajati

Unul dintre cele mai importante obiective interne ale companiilor de astazi este motivarea si pastrarea celor mai buni angajati.

Capacitatea de a face acest lucru va avea o influenta enorma asupra succesului si veniturilor dumneavoastra.

Ajutati-i pe noii angajati sa inceapa cu dreptul

Noul angajat ar trebui sa gaseasca pe masa de lucru un calculator pregatit cu parolele de acces si cu directoarele, si programele activate inca din prima dimmmineata. Puneti-i la indemâna o lista cu proiectele active si incercati sa ii dati o sarcina reala pe care sa o poata realiza. Angajatul ar trebui sa se simta ca si cand ar lucra aici de mai mult timp.
Atunci când noii angajati sunt introdusi in mod corect in mediul de lucru, acestia vor fi mai motivati si mai dedicati jobului si companiei. 


Satisfaceti cele trei nevoi speciale ale oamenilor

Oamenii isi doresc siguranta, confort si incredere la locul de munca. Daca reusiti sa satisfaceti aceasta nevoie, angajatul va fi loial.
Angajatul are nevoie de recunoastere, ceea ce consta in dorinta acestuia de a iesi in evidenta. Meritele trebuie recunoscute, iar daca aveti posibilitatea, faceti asta in mod oficial.

Oamenilor le place sentimental de apartenenta, vor sa lucreze intr-o echipa in care colaborarea sa fie punctul forte. Pana la urma, succesul unei companii consta in rezultatele bune ale echipei de angajati.

 Creati un mediu de lucru in care angajatii sa se simta bine

Prima dvs. sarcina in calitate de manager este sa creati conditii de munca excelente.
Cheia unei relatii de incredere sta in a permite oamenilor sa faca uneori greseli, fara a-i critica sau a-i face sa se simta prost. Când au loc asemenea situatii, cel mai bine este sa va concentrati asupra unei solutii sau asupra a ceea ce se poate face in legatura cu aceasta. Ajutati persoana respectiva sa invete o lectie din acea experienta, sa-si imbunatateasca abilitatile si sa câștige intelepciune in urma greselii facute.

Acordati-le angajatilor atentia dvs. totala

Progresul continuu al angajatilor este in atributiile managerului. Acesta trebuie sa isi cunoasca angajatii, atat partile positive cat si cele negative. Cunoasterea acestora vor ajuta I luarea deciziilor referitoare la avansari,
traininguri suplimentare si alte moduri de recompensare a unui lucru bine facut.

Ascultati-le dorintele si ideile, decideti care dintre ele pot fi aplicate si impartașiti-va propriile opinii.


 Motivati-va angajatii

Acordati recompense banesti angajatilor, acestea sunt un factor motivational extreme de mare pentru un progress continuu.
De asemenea,  oamenii se simt foarte motivati si de recunoasteri, laude, avansari, dobândirea unor responsabilitati mai mari si acordarea posibilitatii de a face ceva semnificativ.

Reduceti stresul angajatilor dvs.

Stresul angajatilor la locul de munca nu poate fi eliminat in totalitate, insa poate fi ameliorat daca angajatul isi cunoaste atributiile foarte bine sau daca este recompensat pe masura valorii sale. Un alt mod de a reduce stresul este sa le cumparati carti de calitate referitoare la perfectionarea personala, afaceri, marketing si comunicare. Acestea  nu numai ca includ informatii bune, ci sunt si niște factori motivationali foarte puternici